Bättre än väntat

Idag har varit en såndär riktigt toppendag.

Fick äntligen sova ut! Hela åtta timmar så jag är piggare än piggast (på det där bra sättet).
Intressant föreläsning i skolan, den intressantaste på länge.
Gick långa vägar för att köpa en billig våg och var så full av energi att jag gick på små omvägar för att komma hem.
Kom hem lagom till att laga dagens mål. Blev inte riktigt den soppan jag tänkt, orkade inte koka bönorna. Broccoli, vitkål och paprikasoppa. Blev riktigt gott. Och riktigt stark. Insåg att jag överdrivit receptet jag skrev igår, det är snarare 3-4 portioner. 35 kcal/portion. Och mättande. Och inget sug efter något. Gjorde "en" portion, har hälften kvar. Middag till imorgon. Härligt.

Invigde den nya vågen. Ner ett kilo, 55. Det var ju det som var mitt mål i höstas/vintras. Känns så bra. Är helpepp och dansar runt i mitt rum. Tankarna och ångesten är som bortblåsta, ikväll ska jag plugga och vara kreativ!

Bra bra dag! Full full av energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0